tirsdag, september 14

Stemning.

Track: Andy McKee – Blue Liquid

Stemning. Det er september, snart oktober, så november. I november drar jeg mest sannsynligvis tilbake til Murmansk. Russland. Russland i november.
- Må finne noen som kan passe på mine marsvin i noen dager. Søster?

Har hatt fri i dag skolen, og har fri imorgen også. Hatt litt intensivt med timer slik at vi kunne ta fri to dager siden det er mange studenter som er på en fjelltur i kroppsøving.
- I dag var jeg med Silje på Aunegården, og der spiste jeg kake. Mmm. I morgen blir det husvask, hvis jeg gidder.

Patty og Selma var i sofaen min idag. Fikk løpe litt rundt i sofaen. Hadde lagt en grønn håndduk over sofaen slik at de ikke skulle grise så mye i sofaen. Man vet aldri med dyr. Begge to tisset selvsagt i sofaen, men ikke på den grønne håndduken. Begge to drev på å slikket meg på fingertuppene før de så småbet meg litt. Tattoveringen min på høyrearmen likte de begge å slikke på, men de bet meg ikke. Søster kom innom med en neglesaks for gnagere. Nå har begge nyklipte negler.

Stemning. Det er blitt kveld. Leggetid. Korøving i morgen.

Bildet er tatt på Tomasjordnes på samme tidspunkt som Thomas Dybdahl opptrådte på døgnvillscenen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D