mandag, januar 22

Om alt og ingenting liksom.

Track: Kyrie av Mozart...den Requiem-greia.

Etter litt tenking på hva man skal skrive, og tankene har vært mange, så har jeg funnet ut at det kunne vært fint med en liten oppdatering på hva som skjer i mitt liv nå.
Det viser seg at januar er én av de travleste månedene i året, men det er for så vidt greit for det er jo 11 andre måneder å slappe av på.
TIFF har jeg vært på. Hadde ikke penger til å se andre filmer enn de som man fikk se gjennom skolen. Jeg var ikke så fornøyd med de filmene, ikke de andre i min klasse heller da.
Nordlysfestivalen er rett rundt hjørnet. Skrev i forrige blogg at jeg skal spille på lørdagen. Håper bare mange kommer. Jeg har i alle fall øvd en del så jeg håper alt går bra.
Særemnet skal være inne 1.februar. Det betyr at jeg må stresse litt. Jeg liker ikke stress.

Så til noe morsom: Denne helga feiret jeg sammen med mange andre min venninnes bursdag. Hun ble 20 år. Vi var på Tangs og spiste. Koselig å prate med mange kjente folk.

Har også funnet ut at jeg er et sosialt avik. Det kan jeg komme til senere, men jeg har hatt lyst til å bare skrive det. Og jeg har funnet ut at jeg er blitt flinkere å rime. Riming er morsomt...

Ta det med en litt nynorsk vri: Ikkje tråkk på Steinar, for han skal vi tråkke på seinar! Hahaha... vet, det var så morsomt at du nesten datt ut av stolen. Kanskje jeg er litt tankeleser også? For du sitter vel på en stol, right?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar:)

Spørsmål du måtte stille eller respons på din kommentar besvares her på min blogg under det innlegget du kommenterer. Bare sånn at du vet det:) Velkommen tilbake! :D